بلبرینگ پمپ آب

بلبرینگ پمپ آب خانگی ۲RS محصولی با کیفیت و ساخت کشور چین است که برای پمپ نیم اسب خانگی الین کاربرد دارد. این بلبرینگ دارای دو واشرلاستیکی است که مانع ورود گرد و غبار به داخل بلبرینگ و در نتیجه صدمه دیدن آن می‌شود.

بلبرینگ پمپ آب خانگی ۲RS بر روی شافت و محورهای دوار نصب می‌شود و نقش تعلیق کننده‌ی بار و همچنین وظیفه‌ی کاهش اصطکاک را برعهده دارد و از ایجاد فرسایش و افزایش اصطکاک و به دنبال آن، افزایش دما جلوگیری می‌کند. در یک ماشین صنعتی داینامیکی تعداد زیادی بلبرینگ در سایزها و اشکال گوناگون وجود دارد که هر یک برای شرایط کاری خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بلبرینگ‌ها به اندازه‌ای مهم هستند که در صورت عدم وجود آن‌ها، چرخ‌های صنعت از حرکت باز می‌ایستند و هرگز قادر به کارکردن نیستند.

بلبرینگ‌ها گونه‌ای از چرخنده‌ها و از خانواده‌ی یاتاقان‌ها می‌باشند که برای چرخش، کاهش اصطکاک و افزایش سرعت به کار می‌روند و کاربرد وسیعی در ابزارهای مختلف و هر چیزی که می‌چرخد و همچنین صنایع بزرگ، خودروها، موتور ها و … دارند، به همین دلیل اختراع آن در کنار اختراع چرخ، از نقطه عطف‌های تاریخ صنعت به شمار می‌رود.

کاربرد بلبرینگ و یاتاقان در صنعت، ماشین‌ها و زندگی روزمره به قدری مهم است که در صورت نبودن آن‌ها، قطعات مورد استفاده در صنعت و ماشین‌ها و هر آنچه که نیاز به چرخیدن دارند به دلیل سایش به سرعت فرسوده و مستهلک می‌شوند و از طرفی سرعت مورد نیاز برای زندگی امروزه‌ی بشر فراهم نمی‌شود. کاربرد بلبرینگ باعث به گردش درآوردن چرخ‌های صنعت و اجسام سنگین، به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون سایش شده است.

بلبرینگ پمپ آب خانگی ۲RS نوع خاصی از حرکت را، در سیستمی که ممکن است تحت بارگذاری استاتیک یا داینامیکی باشد، پشتیبانی یا حمایت می‌کنند. مثل درب کشویی. از آنجا که درب کشویی را نمی‌توان بلند کرد یا از جای خود درآورد و فقط اجازه می‌دهد تا به صورت کشویی آن را باز کرد، حرکت احتمالی محدود به حرکت کشویی است که توسط یاتاقان‌ها انجام می‌پذیرد.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *