کلید کنترل اتوماتیک پمپ ایکار مدل IC-8.2

کلید کنترل اتوماتیک پمپ ایکار مدل IC-8.2 ، ساخت کشور چین است و دارای ورودی و خروجی یک اینچ می باشد و برای کار در فشار یک تا ده بار و حداکثر دمای آب 60 درجه سانتی گراد طراحی شده. حداکثر جریان آن 10 آمپر است و دارای درجه حفاظت IP 65 در برابر ورود آب و گرد و غبار  می باشد ، این ست کنترل قابلیت تنظیم فشار شروع کارکرد در زمان نصب اولیه را دارد و نیازی به سرویس و تنظیمات دوره ای ندارد. ست کنترل ایکار را میتوان بر روی پمپ های نیم تا یک اسب نصب کرد.

کلید کنترل اتوماتیک پمپ ایکار مدل IC-8.2

کلید کنترل اتوماتیک یا ست کنترل پمپ ایکار یا کلید اتوماتیک پمپ ایکار یکی از بهترین محصولات ساخت چین می باشد. این ست کنترل داری کابل و دوشاخ برق ، پریز و درجه برای استفاده راحت و نصب آسان می باشد. با استفاده از این کلید اتوماتیک یا ست کنترل دیگر نیازی به منبع تحت فشار درجه و پنج راهی ندارید و دیگر پمپها فضای زیادی را در ساختمانها اشغال نمی کنند . این ست کنترل دارای استاندارد اروپا است و برای آپارتمانها بسیار مناسب می باشد. تمام قطعات و تجهیزات ست کنترل ایکار از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و تمام استانداردهای صنعتی را از کشورهای اروپایی دریافت کرده است.

حساسیت اتوماتیک پمپ آب ایکار نسبت به ورود آب بسیار حساس بوده و حتی وجود کمترین نشتی نسبت به آب در ساختمان پمپ آب را بصورا اتوماتیک روشن نگه میدارد. ست کنترل ایکار در صورت انتخاب درست و مطابق با قدرت پمپ آب آنرا برای کلیه دستگاه ها بصورت یکسان نگه میدارد. نحوه عملکرد ست کنترل ایکار بدین گونه می باشد، زمانیکه مقدار آب در لوله خروجی از حد قابل توجه پاینتر برود کلید اتوماتیک پمپ آب روشن می شود.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *