پمپ آب دو پروانه پنتاکس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

پمپ آب دو پروانه پنتاکس جهت ایجاد فشار در مصارف خانگی، سیستم های صنعتی و سازمانی استفاده می شود، دو پروانه ای که در مقابل یکدیگر کار می کنند، باعث افزایش هد و تحویل آب با فشار خوب می گردند. این پمپ آب دارای استاندارد IP44 بوده و همچنین لازم به ذکر است جنس بدنه آنها از چدن و پروانه ها اغلب از برنج و نوریل می باشند و در نهایت به صورت تک فاز و سه فاز ارائه می گردند. از مزایای پمپ های سری CB (دو پروانه) پنتاکس می توان به تامین فشار بالا اشاره کرد.

پمپ آب دو پروانه پنتاکس جهت پمپاژ آب تمیز به کار می رود و در همه ی مدل های دو پروانه دما می تواند بین 5+ الی 50+ باشد و مدل هایی که جنس روتور آن از استیل، برنج و چدن است، دما بین 15- الی 90+ جا به جا می شود.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *