پمپ کف کش سری QD خروجی از بالا

پمپ کف کش سری QD خروجی از بالا برند ورما ، اسپینا و ناکایو

پمپ های کفکش سری QDX و QD نوع پیشرفته پمپ های کفکش نرمال هستند. این نوع از کفکش ها که به دلیل بدنه آلومینیومی معروف به کفکش بدنه آلومینیوم هستند دارای فیلتر استنلس استیل، پلیت کف، پلیت کابلی و پیچ های ضدزنگ می باشند. همچنین دارای چرخه عمر طولانی هستند. این پمپ ها کاملاً بهداشتی بوده و برای آب آشامیدنی مناسب هستند. کفکش های QDX تک فاز و QD نوع سه فاز آن بوده و از پمپ، مکانیکال سیل و موتور تشکیل شده اند و مجهز به سیستم ایمنی هستند. این پمپ ها به واسطه اندازه مناسب و وزن سبکی که دارند استفاده بسیار آسانی دارند. ساختار حلقوی پروانه آن را کارآمدتر می سازد. مکانیکال سیل دولایه و واشر ضد روغن ( O Ring ) کیفیت سیل مکانیکی را تضمین می کند.
با توجه به خصوصیات ذکر شده این پمپ ها برای تأمین آب خانگی، پمپ کردن آب چاه، آبیاری زمین کشاورزی و باغ ها مناسب می سازد. همچنین می توان از آنها برای تأمین آب ساختمان سازی، پرورش آبزیان و تخلیه آب صنعتی استفاده نمود.

این نوع کفکش دارای موتور ۳ فاز است و دارای برنه چدن می باشد و دارای ۲ یا ۳ پروانه می باشد. در واقع این پمپ جز پمپ های شناور نیز می تواند قرار بگیرد. این پمپ به دلیلقطر کمی که دارد می تواند وارد حفره هایی با قطر کم مثل حفره ۲۱ سانتی شود و محبوبیتی زیادی در بازار دارد.

کاربرد

تامین آب از چاه های با قطر محدود

آبیاری باغ ها و زمین کشاورزی

تامین آب خانگی

استفاده در مصارف صنعتی و معدنی کوچک

تخلیه استخر

استفاده در پرورش آبزیان

مشخصات

حداکثر دمای سیال: 40C

حداکثر دمای محیط: 40C

بدنه پمپ: آلومینوم

شفت: استیل

سیم پیچ: مس

مدلارتفاعقدرت موتورآبدهیخروجیسیم پیچبدنهشفت
QD10-16/2-0.75۱۶ متر۱ اسب۱۰ متر مکعب در ساعت۱.۱/۴ اینچمسچدناستیل
QD15-20/2-1.5۲۰ متر۲ اسب۱۵ متر مکعب در ساعت۲.۵ اینچمسچدناستیل
QD10-30/2-1.5۲۸ متر۲ اسب۱۰ متر مکعب در ساعت۲ اینچمسچدناستیل

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *