منبع هاماک

مشخصات کلی منابع تحت فشار هاماک

تیوپ منابع تحت فشار هاماک از نوع تیوپ ایتالیایی سفا SEFA می باشد. این تیوپ ها از ترکیب EPDM و کائوچو ساخته شده و قابل استفاده برای مخازنی که جهت آب شرب استفاده می شوند می باشد. استفاده از تیوپ های سفا باعث طول عمر بالای تیوپ ها شده و همچنین به راحتی قابل تعویض هستند. باید توجه کنید که منابع تحت فشار هاماک تیوپ دار هستند و دیافراگمی نیستند. شرکت پایا کسترش خورشید تابان نماینده فروش منبع تحت فشار هاماک تولید شرکت هاماک گستر می باشد.

منبع هاماک دارای 18 ماه گارانتی هستند و این مخازن تحت فشار در حجم های 24، 50، 60،80، 100، 200، 300 و 500 و 1000 لیتری تولید می شوند و در نمایندگی های هاماک در تهران قابل عرضه می باشد. برخی حجم های آن  به دو صورت افقی و عمودی تولیدهستند.

حداکثر فشار کاری منابع تحت فشار هاماکتا حجم های 100 لیتر به میزان 10 بار است و در حجم های بالاتر از 100 لیتر 12 بار است. محدوده دمای کاری این منابع از -10 تا 100 درجه سانتیگراد می باشد.

نکات ضروری قبل از خرید منابع تحت فشار

قبل از خرید منبع تحت فشار هاماک به دو نکته مهم دقت کنید.

1- بسیاری از منابع تحت فشار موجود در بازار چینی و یا تقلبی و با کیفیت پایینی هستند. توصیه می شود قبل از خرید خوب تحقیق کنید و با دقت خرید کنید. 

2- منبع تحت فشار هاماک تیوپی هستند و دیافراگمی نیستند، متاسفانه تعداد زیادی از فروشندگان منبع تحت فشار تیوپی را با عنوان منبع تحت فشار دیافراگمی می فروشند. در حالی که این دو با یکدیگر متفاوتند.

قیمت منبع تحت فشار هاماک

همانطور که ذکر شد منابع تحت فشار دو نوع دارند: دیافراگمی و تیوپی. منابع تحت فشار هاماک از نوع تیوپی هستند. قیمت منبع تحت فشار دیافراگمی بیشتر از قیمت منبع تحت فشار تیوپی است. کیفیت منابع دیافراگمی بیشتر است و طول عمر بیشتری دارند. اما به دلیل داشتن قیمت مناسب منبع تحت فشار تیوپی هاماک بیشتر مورد استقبال در بازارهای ایران قرار گرفته است. به دلیل نوسانات قیمت در بازار ، برای اطلاع از قیمت منبع تحت فشار هاماک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *