ست کنترل ورک

ست کنترل ورک یا کلید اتومات دیجیتال ورکverke وسیله‌ای الکترونیکی است که به پمپ آب نصب می‌شود و از صدمه رسیدن به پمپ جلوگیری کند. این وسیله در پمپ‌های آب خانگی و بوستر پمپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و وظیفه‌ی اتومات کردن پمپ آب را برعهده دارد و همچنین موجب کنترل و تنظیم فشار آب می‌شود و از نواسانات و آسیب‌های وارده به پمپ و لوله‌ها جلوگیری می‌کند. به این صورت که هنگام باز شدن جریان آب، به پمپ دستور فعال شدن می‌دهد و هنگام قطع جریان آب به صورت خودکار پمپ را خاموش می‌کند.

ست کنترل ورکverke یا کلید اتومات دیجیتال ست کنترل ورک می‌تواند باعث کنترل پمپ شود و جلوی مصرف بیش از حد انرژی و خراب شدن پمپ را بگیرد و همچنین زمانی که جریان آب به طور کامل قطع می‌شود، پمپ را به صورت خودکار خاموش کند که این عمل خود موجب جلوگیری از سوختن پروانه و الکتروموتور می‌گردد. نبود ست کنترل می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را هنگام نوسانات فشار و کمبود آب، به سیستم آبرسانی ساختمان وارد کند.

ست کنترل ۱۸۰ درجه یا کلید اتومات دیجیتال ۱۸۰ برای تنظیم و کنترل فشار آب و به عبارتی برای جلوگیری از نوسانات و شدت جریان آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید توجه داشت که  نوسانات و شدت جریان آب، هم به پمپ و هم به لوله‌کشی ساختمان آسیب می‌رساند، بنابراین وجود ست کنترل لازم و ضروری است.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *