کلید اتوماتیک PM5 ایتالیا

کلید اتوماتیک PM5 ایتالیا پمپ آب وسیله ای الکترومکانیکی است که بر حسب فشار آب الکتروپمپ را روشن یا خاموش میکند. این محصول با کیفیت و دوامی دارد جزو کلیدهای اتوماتیک با کیفیت بازار محسوب میشود. کلید اتوماتیک PM5 جهت استفاده برای الکتروپمپ های نیم اسب و یک اسب بخار مناسب تر است.

کلید اتوماتیک PM5  ایتال تکنیک ایتالیا اصلی در ست کنترل‌ ها قابل استفاده است و ست کنترل برای کنترل جریان آب پمپ‌ها و جلوگیری از قطع و وصل شدن جریان و خسارت‌های دیگر که در نوسانات به پمپ وارد می‌شود، استفاده می‌گردد و به نحوی عمل می‌کند که وقتی شیر آب باز می‌شود این دستگاه به پمپ آب دستور می‌دهد و پمپ آب شروع به پمپاژ کردن آب می‌کند. ست کنترل  در مدل‌های مختلف تولید می‌شود اما بهترین و کامل‌ترین نوع دارای پریز, کابل, درجه, پیچ تنظیم است و وظیفه‌ی پیچ تنظیم در ست کنترل‌ها، تنظیم ارتفاع آب می‌باشد.

از آنجا که تغییر فشار به آرامی است و برقراری تماس در سوئیچ باید سریع باشد، در سیستم آن از میکرو سوئیچ‌های حساس به ضربه، جهت تامین سرعت عملکرد اتصالات، استفاده می‎شود.اصولا مساله قطع و وصل ایمن جریان برق از برقراری آن به مراتب مهم‌تر و لازم توجه است. به این جهت به وسیله شرکت‌های مختلف همواره راهکارهای به روز ارائه می‌شوند. و در نهایت تولیدات مختلفی برای قطع و وصل جریان برق روانه بازار می‌گردد. تجهیزات قطع و وصل، یا تنها توانایی قطع ولتاژ را دارند و یا در کنار آن توانایی قطع جریان را هم دارند. البته این مورد بیشتر در ولتاژ فشار قوی مطرح می‌گردد که بسیاری از کلیدها تنها حکم جداساز را دارد و نمی‌تواند مدار تحت بار را قطع نمایند.

کلید اتوماتیک به منظور سنجش فشار سیال، دارای یک سیلندر، تیوب، فنر، دیافراگم یا پیستون است که به نسبت فشار اعمال شده، تغییرجهت یا اندازه می‎دهد که این تغییرات به صورت مستقیم یا توسط یک بازوی تقویت کننده، به اتصالات سوئیچ منتقل می‎گردد، که در کلید اتوماتیک PM5 ایتالیا اصلی از یک فنر قابل تنظیم استفاده می‎شود. این کلید اتوماتیک مخصوص پمپ های تکفاز می باشد.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *