پمپ سیرکولاتور خطی ۲HV

پمپ سیرکولاتور خطی ۲HV پمپ سیرکولاتور انواع مختلفی دارد. این پمپ برای تأمین و سیرکوله کردن آب گرم و آب سرد در مدارهای بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بیشتر برای تأمین آب داغ سیستم آب گرم خانگی مانند سیستم آب گرم شوفاژ استفاده می‌شود. این پمپ سانتریفیوژی غالباً در مسیر برگشت آب سیستم‌های گرمایش و یا سرمایش نصب می‌شود. به این صورت که در سیستم‌های گرمایشی قبل از دیگ حرارت مرکزی و در سیستم‌های سرمایشی قبل از چیلر نصب می‌شود.

پمپ سیرکولاتور خطی ۲AA کاملا بدون صدا است و محیطی مطلوب برای کار و زندگی فراهم می کند. الکتروموتور این پمپ دارای ترموگارد و همینطور کلاس حفاظتی الکتروموتور IP54 است، بنابراین هیچ وقت با افزایش دما نمی سوزد. کلاس عایقی سیم پیچی موتور نیز از نوع F/B می باشد. بدنه پمپ سیرکولاتور خطی ۲HV از جنس چدن با پوشش ضد زنگ است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به دور موتور ۱۴۵۰ دور در دقیقه و حداکثر دمای کارکرد ۸۰ درجه سانتی گراد اشاره کرد. این پمپ دارای حداکثر توان ۹۰ وات و دبی ۱۷٫۵ متر مکعب در ساعت می باشد که برای ساختمان های اداری و مسکونی تا ۴۰۰ متر مربع مناسب است.

پمپ های سیرکولاتور از نیم اینچ تا شش اینچ ساخته شده اند. دور موتور این پمپ ها ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دور است. جنس بدنه این پمپ ها معمولاً چدن و استیل است و جنس پروانه آهن ها، چدن، استیل و برنج می باشد. این الکترو پمپ ها در دو نوع تک فاز سه فاز و تک دور، دو دور ، سه دور و چهار دور ساخته شده. این پمپ ها دارای مکش منفی نیستند. یعنی جهت جابجایی سیال باید آن سیال بر این نوع پمپ ها سوار باشد. این پمپ ها برای مصرف بهینه انرژی دارای رده بندی مصرف a و b است.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *