موتور برق ایمر

موتور برق ایمر

تامین برق برای به کار انداختن تجهیزات سیار، نیازهای اضطراری، حضور در مکان ‌های دورافتاده و… همواره یک چالش جدی است. ما در دورانی زندگی می ‌کنیم که انبوه فعالیت های جاری در زندگی تا انجام بسیاری از فعالیت ‌های صنعتی و کارگاهی تنها با حضور نیروی برق امکان ‌پذیر است.

قطعاً تا زمانی که می توانید قدرت تاثیرگذار الکتریسیته را از طریق برق شبکه سراسری تهیه کنید، در انجام فعالیت‌ های صنعتی و کارگاهی تا طی کردن امورات جاری زندگی با چالش جدی مواجه نیستید. اما مشکل زمانی ظاهر می شود که به هر دلیلی نتوانید از برق شبکه سراسری استفاده کنید. در این زمان است که به حضور موثر یک موتور برق مناسب با ظرفیت کافی نیاز دارید. در این باره قصد داریم تا شما را با مجموعه موتور برق ایمر از محصولات خوش ‌ساخت چینی آشنا سازیم.

موتور برق ها از کالاهای گران قیمت هستند. هر دستگاه موتور برقی یک ماشین تمام عیار مهندسی شده است که قرار است نیروی الکتریسیته را تحت ولتاژهای استاندارد ۲۲۰ ولت تکفاز و یا ۳۸۰ ولت سه فاز تامین نماید. چنین ابزار پیچیده ای که در یک سمت ماجرا همراه با هنر مهندسین مکانیک طراحی شده و در سمت دیگر از علم مهندسین الکترونیک بهره می‌ برد، باید ماشین خوش ساخت و کارآمد، با راندمان بالا و مفیدی باشد. انواع مدل های موتور برق ایمر می توانند در قامت چنین ماشین های کارآمدی ظاهر شوند.

در سطح بازار که باشید، طیف بسیار گسترده ای از انواع برندهای ریز و درشت جهانی حضور دارند. برندهایی که هر کدام در عرصه طراحی تا تولید انواع موتور برق حرف‌ های جدی و تاثیرگذاری برای گفتن دارند. در این بازار قطعا می توانید از موتور برق های بسیار خوش ساختی داشته باشید. در این بین انواع موتور برق ایمر در جمع محصولات میان رده بازار قرار دارند.

محصولاتی که با تکنولوژی مناسبی طراحی شده ‌اند، از ایده ‌های موثری در تولید جریان الکتریسیته استفاده می ‌کنند، راندمان تقریباً خوبی دارند و در بحث کیفیت ساخت هم حرف‌ های قابل قبولی را مطرح کرده ‌اند. در یک کلام اگر قصد تهیه یک موتور برق تقریباً ارزان قیمت اما خوش ساخت را دارید، انواع موتور برق ایمر پیشنهادات مناسبی هستند.

در حال حاضر که سطح بازار از انواع محصولات متفرقه چینی و البته کم نام و نشان اشباع شده است، قطعاً خرید و فروش موتور برق ایمر می تواند جالب توجه باشد. به هر صورت در باب آشنایی با محصولات این برند قرار است از یک محصول میان رده بازار که سطح کیفی قابل قبولی دارد، صحبت کنیم. پس همراه ما باشید تا به تحلیل فنی انواع موتور برق ایمر در نگاهی موشکاف و کاملاً مهندسی شده بپردازیم.

موتور برق ایمر مدل LT1200B

موتور برق ایمر مدل LT1200B کوچکترین و کم توان ترین مدل طراحی شده در این برند است. مدل LT1200B، موتور برق ۱کیلووات ایمر است. موتور برقی که در سایزی مناسب برای تامین تنها یک کیلووات برق آن هم با سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت شهری طراحی شده است. البته در این طراحی از مشخصه های فنی تقریباً معقولی با درجات کیفی به نسبت مناسبی استفاده می کند.

موتور برق ایمر مدل LT1200B با طراحی در توان تولید برق تکفاز ۲۲0ولت جریان متناوب و برق ۱۲ ولت جریان مستقیم طراحی شده است. لذا هم می ‌تواند برای فعال کردن عموم تجهیزات سبک خانگی تا تجهیزات مسافرتی با برق DC کارایی داشته باشند، در عین حال می تواند به عنوان نیروی برق برای کار کردن در قطعات خودرویی نیز مناسب باشد.

موتور برق ایمر مدل LT1200B در ابعاد 35´36´43 سانتیمتری طراحی شده است. این ابعاد به جهت تولید یک موتور برق با قابلیت حمل و نقل ساده بهترین است. تمام ابعاد مکعبی شکل موتور برق ایمر مدل LT1200B کمتر از 0.5 متر است. لذا به راحتی می توانید آن را در هر فضای محدودی مانند صندوق عقب یک خودرو قرار بدهید.

در عین حال موتور برق ۱کیلووات ایمر با وزن ۲۶ کیلوگرمی طراحی شده است. این مقدار اگر چه اندکی برای طراحی موتور برق های مسافرتی سنگین وزن است؛ اما به خوبی می تواند در مسئولیت یک موتور برق سیار کارایی داشته باشد.

موتور برق ایمر مدل LT1200B

در بحث فنی برای طراحی موتور برق ۱کیلووات ایمر از یک موتور بنزینی تک سیلندر با عملکرد دو زمانه از نوع تنفس طبیعی استفاده شده است. موتور مذکور با ظرفیت ۹۳ سی سی طراحی شده و در بحث عملکرد از یک سیستم استارت دستی استفاده می کند. برای طراحی این موتور بنزینی ساده در تکمیل ساخت موتور برق ایمر مدل LT1200B از یک مخزن با ظرفیت ۶ لیتری گنجانده شده است. موتور در نهایت قدرت، قابلیت تولید توان 1 کیلووات برق جریان متناوب را دارد.

موتور برق ایمر مدل LT1200B به همراه یک کابل شارژ DC، دو شاخه صنعتی، آچار شمع و دفترچه راهنما عرضه می شود. این موتور برق با ظرفیت توان تولید 1 کیلووات برق برای تامین مصارف خانگی آن هم به شکل محدود مناسب است. موتور برق ایمر مذکور به شکل یک مکعب فولادین کوچک طراحی شده است تا به خوبی در هر فضای محدودی مستقر شود.

از این رو برای تامین نیازهای سیار مانند راه اندازی موتور پمپ های کوچک کشاورزی کاملا مناسب است. در عین حال با قدرت 1 کیلوواتی آن می توانید برخی از ابزارهای ساده موتوری در فضاهای کارگاهی را راه اندازی کنید. اما در بحث مصارف خانگی قابلیت راه اندازی همزمان تمام المان های متداول خانگی را ندارد. این محصول تنها می تواند یک یا چند وسیله موتوری خانگی را به همراه تلویزیون و چند عدد لامپ برای حداکثر ۴ الی ۵ ساعت با هر بار سوختگیری روشن نگه دارد.

در این موتور برقی ایمر از امکان تنظیم سطح ولتاژ گنجانده شده است. موتور برق دارای یک گیج مکانیکی عقربه ای برای نمایش سطح ولتاژ است. مسیر استارت دستی آن ساده و با عملکردی روان و کم صدا فعالیت می کند.

این همه موتور برقی ایمر مدل LT1200B را تبدیل به یک محصول خوش ساخت و کم صدا که کاملاً مناسب عملیات در فضاهای سیار، کم ‌توان و خانگی است کرده است. به همین دلیل مقدار فروش موتور برق ایمر در مدل مذکور شرایط مساعدی را تجربه می ‌کند. از طرفی قیمت موتور برق ایمر مدل LT1200B نیز کاملا اقتصادی شده برای حضور در بسیاری از فضاهای محدود در تامین برق مناسب است.

موتور برق ایمر مدل LT3900B

موتور برق ایمر مدل LT3900B در دسته موتور برق های 3 کیلووات قرار می ‌گیرد. این موتور برق ایمر، با کیفیت بسیار مناسبی ساخته شده است و در بحث قیمت شرایطی کاملاً مناسب و به صرفه دارد. با موتور برقی ایمر مدل LT3900B، توان ۳ کیلووات برق جریان متناوب را در سطح امکانات بسیار مطلوب و کارایی مناسب در سطح راندمان بالا تهیه خواهید کرد.

موتور برق ایمر مدل LT3900B

موتور برق ایمر مدل LT3900B برای تولید یک خط برق ۲۲۰ ولت جریان متناوب استاندارد شهری طراحی شده است. البته در کنار این خط برق تکفاز شهری از یک خط برق جریان مستقیم با سطح ولتاژ ۱۲ ولت DC نیز استفاده می کند. این خط ولتاژ ۱۲ ولت جریان DC ظرفیت کافی در شارژ کردن باتری های ۱۲ ولتی برای عموم خودروها را دارد و همچنین می‌ تواند در به کار انداختن انواع تاسیسات برق DC اعم از کف کش ها و پمپ های معلق در آب کارآیی داشته باشد.

بهتر است بدانید که برای تامین امنیت کاری بالاتر و پرهیز از خطر برق گرفتگی، برخی از انواع پمپ های معلق در آب مانند کف کش ها را به موتورهای جریان مستقیم مجهز می ‌کنند. خط ولتاژ ۱۲ ولت DC موتور برق ایمر مدل LT3900B برای فعال کردن چنین پمپ هایی طراحی شده است.

در بخش فنی برای به کار انداختن ژنراتور ۳ کیلووات موتور برق ایمر مدل LT3900B از یک موتور تک سیلندر بنزینی با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور مذکور از نوع تنفس طبیعی است و با الگوی استارت دستی راه اندازی می‌ شود. این موتور در ظرفیت ۲۰۸ سی سی طراحی شده است.

برگ برنده در طراحی موتور برق ایمر مدل LT3900B در حضور همین موتور چهار زمانه است. یک موتور تک سیلندر چهار زمانه که عملکردی روان با مصرف سوخت اندک در تولید صدای کم را تامین می نماید. موتورهای چهار زمانه در کارکرد با راندمان بالا مشهور هستند. آنها می‌ توانند با تولید صدای کمی به شکل کاملا روان و ساده کار کنند.

در بحث طراحی موتور چهار زمانه این مدل از موتور برق ایمر نیز شاهد طراحی یک ماشین خوش کار با تولید راندمان مناسبی هستیم. موتور در نهایت قادر است تا توانی معادل با ۷ اسب بخار قدرت را تولید کند و این مقدار برای تامین یک جریان برق در سطح ولتاژ ۲۲۰ ولتی با توان 2.8 کیلوواتی کفایت می کند.

موتور برق ایمر مدل LT3900B با ابعاد 45´45´60 سانتیمتری طراحی شده است. این موتور برق کم حجم همچنان در رده مدل های مناسب برای انجام فعالیت های سیار با قابلیت حمل و نقل راحت بهترین است. در عین حال با توان تولید قدرت 3 کیلوواتی به عنوان یکی از محبوب ترین مدل ها شناخته می شود.

این موتور برق ایمر با وزن ۴۵ کیلوگرمی ساخته شده است و در طراحی شاسی آن خبری از چرخ برای جابجایی ساده تر نیست. شاید این نبود چرخ را بتوان به عنوان یک محدودیت قابل توجه در طراحی یک موتور برق سیار در نظر گرفت؛ اما وجه طراحی این مدل برای حمل و نقل در سطح کارگاه نمی باشد.

بلکه این مدل را به گونه ای ساخته اند تا بتوانید به راحتی و با سرعت بالا آن را برداشته، سوار بر دیگر وسایل حمل و نقل نموده و در هر فضا و مکانی استفاده کنید. البته در طراحی این موتور برق ایمر از ۳ خط ولتاژ خروجی کاملاً مجزا برای استفاده مستقل چندین تجهیز از یکدیگر استفاده شده است.

موتور برق ایمر مدل LT3900B با شرایط راه اندازی دستی طراحی شده و الگوی کارکرد آن به شکل استارت آسان است. در بحث طراحی از یک مخزن سوخت ۱۵ لیتری که ساختاری جمع و جور دارد، بهره مند می باشد. در عین حال به لطف حضور موتور چهار زمانه، مصرف سوخت تقریباً مناسبی دارد.

در این موتور برق ایمر به ازای تولید هر کیلووات ساعت برق جریان متناوب در حدود ۳۶ سی سی بنزین مصرف می شود. در نتیجه، طراحی موتور برق ایمر مذکور را می توانیم در جمع مدل های کم مصرف با توان تولید راندمان بالا در نظر بگیریم.

موتور برق ایمر مدل LT3900B

موتور برق ایمر مدل LT3900B در دسته مدل ها با توان تولید برق در قدرت 3 کیلوواتی قرار می گیرد. احتمالا می دانید که موتور برق های 3 کیلوواتی از جمله محبوب ترین مدل های بازار هستند. ظرفیت یک موتور برق 3 کیلوواتی برای راه اندازی تمام وسایل متعارف خانگی کافی است. در عین حال می تواند برای فعال کردن یک یا دو ماشین کوچک کارگاهی مورد استفاده قرار بگیرد.

از طرفی تقریباً هر ابزار موتوری متعارف را می توان با این موتور برق های 3 کیلوواتی راه اندازی کرد. ظرفیت ۳ کیلوواتی برای فعال کردن چندین پمپ کشاورزی هم مناسب است و در نهایت می ‌تواند در قامت یک موتور برق کاملاً ایده آل در انجام فعالیت ‌های سیار مورد استفاده قرار بگیرد. برای همین است که هر موتور برق طراحی شده با ظرفیت ۳ کیلوواتی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

لذا در سطح بازار شاهد فروش موتور برق ایمر مدل LT3900B برای تامین طیف کاملی از نیازهای سبک و رده پایین هستیم. چرا که جدا از بحث طراحی ایده آل، تامین قدرت مناسب و کاربری کامل، قیمت موتور برق ایمر مدل LT3900B نیز کاملاً مناسب و به صرفه می باشد.

موتور برق ایمر LT3900EB

ظرفیت ۳ کیلووات از مدل های پر طرفدار است. با این ظرفیت به خوبی می توانید طیف کاملی از تجهیزات خانگی تا فضاهای کشاورزی و یا هر نوع عملیات سیار و گاهاً نیازها به برق اضطراری را تامین نمایید. اگر چه مدل قبلی یک موتور برق 3 کیلووات ایمر بود؛ اما برند ایمر دست بازتری در این عرصه دارد و یک موتور برق با ویژگی ‌های فنی بهتری را برای ظرفیت ۳ کیلوواتی معرفی کرده است. موتور برق ایمر مدل LT3900EB همان مدل 3 کیلووات با توانمندی ‌های فنی کاملتر است.

موتور برق ایمر مدل LT3900EB با ظرفیت ۳ کیلوواتی از سطح کیفی ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و در عین خوش ساخت بودن، با قیمت بسیار مناسبی هم عرضه می ‌شود. این موتور برق در اصل با هدف عرضه نیروی الکتریسیته تکفاز ۲۲۰ ولت متناوب طراحی شده است. اما در کنار این ولتاژ متناوب، قابلیت تولید یک خط برق ۱۲ ولت جریان ثابت DC هم دارد.

از این رو به موازات استفاده به عنوان یک موتور برق خانگی و یا صنعتی می تواند برای شارژ کردن باتری های ۱۲ ولتی خودروها هم مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال از این موتور برق می توانید برای فعال کردن انواع پمپ های شناور در آب مانند کف کش ها هم استفاده کنید. غالبا برای تامین امنیت بالاتر، انواع مدل های پمپ کف کش را تحت ولتاژ بی خطر ۱۲ ولت DC طراحی می‌ کنند. ولتاژی که موتور برق ایمر مدل LT3900EB به خوبی از پس تامین آن بر می آید.

موتور برق ایمر مدل LT3900EB یک موتور برق بنزینی با طراحی جمع و جور اما چرخدار است. این موتور برق در چارچوبی مکعبی شکل با ابعاد 43´45´60 سانتیمتری طراحی شده است. از این رو در دسته مدل های کوچک با قابلیت حمل و نقل آسان قرار می ‌گیرد. در عین حال تمام بخش‌ های فنی این مدل از موتور برق ایمر با وزن تقریبا سبک ۴۷ کیلوگرمی طراحی شده است. لذا اگر قصد جابجایی آن را داشته باشید، طبعاً با یک موتور برق بسیار سنگین مواجه نیستید.

اما وجه کلیدی در طراحی این مدل، استفاده از چرخ برای جابجایی هر چه ساده تر از آن است. شاسی فلزی سبک و بسیار مقاوم موتور برق ایمر مدل LT3900EB به یک جفت چرخ کوچک و مستحکم با شاسی فلزی مجهز است. چرخ هایی که به این سادگی ها خراب نمی شوند و در عین حال بسیار روان و خوش ساخت هستند. به این ترتیب شرایط جابجایی تا حمل و نقل در حین کار برای موتور برق ایمر مدل LT3900EB بسیار ساده است.

موتور برق ایمر LT3900EB

از طرفی موتور برق ایمر مدل LT3900EB دارای سه خط خروجی مستقل از یکدیگر می ‌باشد. به این ترتیب اگر قرار باشد که چندین دستگاه را به موتور برق ایمر متصل کنید، می توانید هر کدام از آنها را به شکل مستقل به یکی از خروجی ها متصل سازید. به این صورت عملکرد پرفشار و یا ایجاد اتصال در یکی، بر عملکرد مطلوب و امنیت دیگر دستگاه های متصل شده به موتور برق ایمر بی تأثیر است.

مشخصه های فنی موتور برق ایمر مدل LT3900EB

موتور برق ایمر مدل LT3900EB یک مدل با قابلیت تولید برق تکفاز ۲۲۰ولت متناوب AC در کنار تامین یک خط برق ۱۲ولت جریان مستقیم DC است. این موتور برق در نهایت قدرت کاری خود، قادر به تولید ۳کیلووات برق با شدت جریان حداکثری 8.3 آمپر است. در این موتور برق ایمر برای رسیدن به این قدرت ها از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است.

موتور تک سیلندر در ظرفیت ۲0۸سی سی طراحی شده، از نوع تنفس طبیعی است و می ‌تواند با نهایت کارکرد، قدرتی معادل با ۷اسب بخار را تولید کند. این موتور با الگوی هوا خنک کار می کند. از این رو دارای یک فن قدرتمند است و در آن خبری از دیگر سیستم ‌های متداول خنک‌ سازی نمی باشد. موتور مذکور با نام تجاری 170E از برند ایمر در سطح بازار به فروش می ‌رسد.

تا اینجای ماجرا تقریباً با موتوری مواجه هستیم که تمام بخش های فنی و خصوصیات کارکرد آن با دیگر مدل ۳کیلووات از موتور برق ایمر یکسان است. اما جنبه‌ های متفاوت در نوع استارت الکتریکی موتور برق ایمر مدل LT3900EB مشخص است.

در موتور برق ایمر مدل LT3900EB از یک سیستم استارت الکتریکی برای راه ‌اندازی هر چه سریعتر و کاملاً مطمئن تر موتور برق استفاده شده است. به این ترتیب به راحتی می ‌توانیم با استفاده از این موتور برق ایمر سیستم های برق اضطراری را راه اندازی کنیم.

در ایجاد سیستم های برق اضطراری به قابلیت راه اندازی اتوماتیک موتور برق نیاز داریم. زیرا وقتی برق شهری قطع می‌ شود، باید از راه اندازی سریع و خودکار موتور برق اضطراری مجموعه مطمئن باشیم. موتور برق ایمر مدل LT3900EB با امکان استفاده از سیستم استارت الکتریکی قابلیت تامین چنین کارکردی را دارد.

در موتور برق ایمر مدل LT3900EB از یک مخزن سوخت ۱۵لیتری با طراحی تخت و کم حجم استفاده شده است. این باک در بالای شاسی دستگاه موتور برق ایمر قرار دارد و از متریال فلزی بسیار محکمی ساخته شده است. موتور برق ایمر با طراحی چهار زمانه، مصرف سوخت تقریباً کمی هم دارد. در این موتور به ازای تولید هر کیلووات ساعت توان، ۳۶۰سی سی سوخت بنزینی مصرف می شود.

این مقدار تقریباً شرایط ایده آلی است و می ‌تواند مدل مذکور از جمع انواع موتور برق ایمر را در لیست نمونه های کم مصرف بازار قرار بدهد. در عین حال این موتور برق ایمر تولید صدای تقریباً ناچیزی دارد. تمام صدایی که از موتور برق ایمر مدل LT3900EB شنیده می ‌شود، در حدود ۶۹دسیبل است.

مشخصه های فنی موتور برق ایمر مدل LT3900EB

با مطرح کردن تمام بحث ‌های فنی، قاعدتا با موتور برق 3 کیلوواتی که توانمندی ‌های خوبی دارد، مواجه هستیم. این موتور برق بنزینی ایمر، عملکردی روان و کم صدا با راندمان مطلوب دارد. قابلیت حمل و نقل ساده در حضور 2 چرخ دارد و می ‌تواند توان 3 کیلووات برق را با بالاترین کیفیت تامین نماید. در عین حال در کنار این مزایای قابل توجه، قیمت موتور برق ایمر مدل LT3900EB فضایی کاملاً اقتصادی و به صرفه دارد.

تا جاییکه می توانید یک موتور برق خوش ساخت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. تمام این نکات قطعاً از نگاه تیزبین خریداران و مصرف‌ کنندگان به دور نمی ‌ماند. به هر صورت هر کسی یک موتور برق خوش ساخت می ‌خواهد و ظاهراً می ‌توانیم این جنبه ‌های مثبت را در میزان فروش موتور برق ایمر مدل LT3900EB تاثیرگذار بدانیم. خصوصا که موتور برق مذکور با قابلیت استارت الکتریکی توانایی تامین برق اضطراری را نیز دارد.

موتور برق ایمر مدل LT9000EB

طراحی یک موتور برق با قابلیت های صنعتی و کارگاهی نیاز به طراحی مدل هایی پر توان در حضور موتورهایی قدرتمند دارد. اگر بخواهید در سطح کارگاه موفق ظاهر شوید، باید از یک موتور برق با توان تولید حداقل ۶کیلووات برق استفاده کنید. برای این منظور ایمر مدل پایه موتور برق با عنوان تجاری LT9000EB را عرضه کرده است.

موتور برق ایمر مدل LT9000EB یک مدل با کاربری کارگاهی است که در عین توانمندی کارگاهی می تواند در مصارف عادی خانگی، تامین برق اضطراری و همچنین فعالیت ‌های گسترده کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد. به هر صورت وقتی در سطح کارگاه فعال هستید، باید از کیفیت بالای ماشین آلات هم اطمینان داشته باشید.

کارگاه ‌های صنعتی، عرصه پر جنب و جوشی هستند که نیاز به ماشین های با کیفیت دارند. موتور برق ایمر مدل LT9000EB هم یک مدل خوش ساخت با سطح کیفی مناسبی است که با قیمت تقریبا ایده ‌آلی در سطح بازار عرضه شده است.

این موتور برق کارگاهی قابلیت تولید برق تکفاز ۲۲۰ولت شهری را دارد و در کنار آن می ‌تواند یک خط برق ۱۲ولت جریان DC را نیز تولید نماید. لذا به مانند تمام مدل ‌های قبلی قابلیت شارژ کردن باتری های خودروها را دارد و می ‌تواند برای به کار انداختن انواع تجهیزات شناور در آب مانند پمپ های کف کش مورد استفاده قرار بگیرد.

موتور برق ایمر مدل LT9000EB با ابعاد 54´52´70 سانتیمتری دیگر از جمع مدل های جمع و جور با طراحی مسافرتی و یا حمل و نقل ساده خارج شده است. خصوصاً که این موتور برق قدرتمند ایمر، وزنی در حدود ۸۷کیلوگرم دارد. پس ظاهراً به این سادگی نمی توانیم موتور برق ایمر مدل LT9000EB را جابجا کنیم. اما طراحان کمپانی چینی دست به کار شده اند و برای این مدل از یک شاسی فلزی با طراحی دو چرخ استفاده کرده اند.

موتور برق ایمر مدل LT9000EB دارای دو چرخ تقریباً بزرگ با بدنه فلزی توپر و روکش لاستیکی با کیفیتی است. این موتور برق را می توانید با هر شرایطی در سطح کارگاه جابجا کنید.

از طرفی در موتور برق ایمر مدل LT9000EB از سه خط خروجی مستقل از هم استفاده شده است. هر کدام از این خروجی ها می توانند برق ۲۲۰ولت متناوب شهری را تولید کنند. اگر بخواهید تعدادی از دستگاه ‌ها را با این موتور برق فعال کنید، با استفاده از این سه خروجی کاملاً مستقل قطعاً شرایط کارکرد پایدارتری را تامین خواهید کرد.

موتور برق ایمر مدل LT9000EB

مشخصات فنی موتور برقی ایمر مدل LT9000EB

موتور برق ایمر مدل LT9000EB یک مدل کارگاهی است که با قابلیت تامین 7.5 کیلووات برق تکفاز طراحی شده است. البته در بحث طراحی در کنار خط برق تکفاز، این موتور برق از یک برق جریان DC۱۲ولت نیز برخوردار است.این موتور برق در حالت کلی با کارکرد کامل، قابلیت تامین خط ولتاژ در جریان کشی 8.3 آمپر DC را دارد.

در بحث طراحی برای رسیدن به این قدرت 7.5 کیلوواتی برای موتور برق ایمر مدل LT9000EB از یک موتور تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه استفاده شده است. موتور از نوع تنفس طبیعی است و با الگوی طراحی هواخنک کار می‌ کند. این موتور که با نام تجاری 192FA در سطح بازار موجود است، با ظرفیت ۴۳۹سی سی طراحی شده و در نهایت قابلیت کارکرد خود، قادر است تا قدرتی معادل با 11.8 اسب بخار توان را تولید کند.

موتور 192FA طراحی شده برای موتور برق ایمر مدل LT9000EB از قابلیت استارت الکتریکی استفاده می کند. لذا می تواند به عنوان یک موتور برق راه انداز اتوماتیک در تامین نیازهای اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب وقتی برق شبکه سراسری به هر دلیلی قطع می ‌شود، سیستم راه انداز اتوماتیک می ‌تواند این موتور برق ایمر را به سرعت وارد فاز عملیاتی سازد.

قطعاً موتور برق ایمر مدل LT9000EB می تواند برای تامین برق اضطراری منازل مورد استفاده قرار بگیرد. اما در وجه طراحی این مدل، اهدافی بسیار فراتر از راه اندازی اضطراری برق منازل پیش بینی شده است. قدرت 7.5 کیلوواتی این موتور برق برای تامین نیاز انرژی انواع نهادهای اداری، تجاری، صنعتی و حتی خدمات درمانی مناسب است. این موتور برق 7.5 کیلوواتی ایمر می تواند برای تامین برق اضطراری نهادهای حساس مانند دیتاسنترها، مراکز سوئیچینگ، بانک ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

در موتور برق ایمر مدل LT9000EB از یک مخزن با ظرفیت ۲۵لیتری برای نگهداری از بنزین استفاده شده است. موتور برقی که طراحی چهار زمانه دارد، عملکردی روان و راندمان بالا با مصرف سوخت اندکی را تامین می کند. این موتور برق برای تولید هر کیلووات برق AC سوختی معادل با 3.3 سی‌ سی مصرف می‌ کند. از این رو قطعاً در لیست مدل های کم مصرف بازار قرار دارد.

در عین حال برای طراحی بخش آلترناتور این موتور برق ایمر از فلز مس استفاده شده است. طراحی بخش آلترناتور با مس باعث کوچک شدن سیم پیچ ها شده که در طراحی سبک و جمع و جور موتور برق ایمر مدل LT9000EB کاملاً تاثیرگذار است. این موتور برق با عملکردی مداوم صدایی در حدود ۸۷دسیبل را تولید می کند. این میزان برای عملکرد یک موتور برق بنزینی شرایط ایده‌ آلی است و می‌ تواند موتور برق بنزینی ایمر مدل LT9000EB را در جمع نمونه های کم صدا و شاید بی صدای بازار قرار دهد.

مشخصات فنی موتور برقی ایمر مدل LT9000EB

موتور برق ایمر LT8000EB

از جمع مدل های کم توان با مصارف خانگی و کشاورزی خارج می ‌شویم و با معرفی موتور برق ایمر مدل LT8000EB وارد نمونه های حرفه ای با قابلیت عملکرد صنعتی و کارگاهی می ‌شویم. این مدل اولین نمونه تمام حرفه ای طراحی شده از انواع موتور برق ایمر می باشد. مدلی که با ظرفیت تامین یک خط برق تکفاز ۶ کیلوواتی طراحی شده است.

ابعاد تقریبا بزرگ با طراحی وزین در حدود ۸۰ کیلوگرمی باعث شده تا موتور برق ایمر مدل LT8000EB در جمع نمونه های سبک وزن با قابلیت حمل و نقل ساده قرار نگیرد. اما در طراحی این مدل، رویکردی کاملا حرفه ‌ای پیش‌ بینی شده است. زیرا در بخش زیرین شاسی مکعبی فولادین این موتور برق ایمر از دو چرخ فولادین با روکش پلاستیکی استفاده شده است. همین دو چرخ ساده قابلیت حمل و نقل آسان را برای موتور برق ایمر مدل LT8000EB تامین کرده است.

قاعده طراحی موتور برق ایمر مدل LT8000EB برای تولید یک خط برق ۲۲۰ ولت شهری بوده است. البته با ظرفیت ۶ کیلوواتی قطعاً می ‌تواند طیف کاملی از تجهیزات سبک با برق تکفاز را راه ‌اندازی کند. اما به مانند تمام مدل ‌های قبلی، این مدل هم دستی خالی در عرصه راه اندازی موتورهای جریان DC ندارد. زیرا در آن از یک خط برق جریان ثابت با سطح ولتاژ ۱۲ ولت استفاده شده است. به این ترتیب همانند مدل ‌های قبلی به راحتی می تواند از پس فعال کردن تجهیزات خودرویی برآید و در عین حال برای به کار انداختن انبوه تجهیزات شناور در آب مناسب است.

در موتور برقی ایمر مدل LT8000EB از یک سیستم استارت الکتریکی استفاده شده است. این موتور برق شرایط راه اندازی ساده ای دارد و می‌ تواند در بطن سیستم های تامین برق اضطراری منازل تا نهادهای کارگاهی، تجاری و خدمات درمانی مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی با وجود قدرت ۶ کیلوواتی در تامین نیازهای کشاورزی نیز کاملا توانمند است.

مشخصه های فنی موتور برق ایمر مدل LT8000EB

موتور برق ایمر مدل LT8000EB با قابلیت تامین قدرت ۶ کیلووات برق متناوب در سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت شهری طراحی شده است. برای تامین این قدرت در موتور برق ایمر مدل LT8000EB از یک موتور تک سیلندر چهار زمانه با عملکرد تنفس طبیعی از نوع هوا خنک استفاده شده است. موتور از نوع کم مصرف با تولید صدای کمی است که می تواند قدرت کافی برای تولید برق ۶ کیلوواتی را تامین نماید.

موتور برق ایمر مدل LT8000EB در دسته مدل های صنعتی قرار دارد. لذا قابلیت کار کردن در فضاهای کارگاهی، ساختمانی و یا صنعتی را دارد. در عین حال به راحتی می تواند برق مورد نیاز یک خانه را تامین نماید. اما وجه اصلی در طراحی آن، توانمندی این مدل برای حضور در برق اضطراری مکان ‌های بسیار حساس است. با استفاده از استارت الکتریکی موتور برق ایمر مدل LT8000EB قابلیت راه اندازی برق اضطراری را دارید. لذا می ‌توان از این مدل برای فعال کردن انواع نهادهای اداری، خدماتی، مراکز درمانی، نهادهای امنیتی و… استفاده کرد.

مشخصه های فنی موتور برق ایمر مدل LT8000EB

راهنمای خرید موتور برق مناسب

در این مطلب تحلیل مفصلی از انواع موتور برق بنزینی ایمر گفتیم. اینکه مدل های طراحی شده این برند در ابعاد گوناگون با قابلیت تولید ظرفیت ‌های متنوع در بازار حضور دارند. اما سوال کلیدی آن است که چگونه می توانیم یک موتور برق ایده ‌آل را انتخاب کنیم؟ به عنوان مثال اگر بخواهیم از برند خوش نام ایمر یک موتور برق بنزینی مناسب را تهیه کنیم، کدام ملاک ها باید مورد بررسی ما قرار بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ماجرا را از ماهیت کاربردی انواع موتور برق آغاز کنیم.

نقش کاربری در انتخاب موتور برق مناسب

هر برندی که به هر ترتیبی در حال تولید انواع موتور برق است، سعی می کند که محصولات خود را در رده های متنوع با قابلیت تولید توان های گوناگون عرضه کند. مانند همین محصولات موتور برق ایمر که از ظرفیت ‌های 1 الی 7.5 کیلوواتی طراحی شده اند. البته که نمی توانید از انواع موتور برق برای انواع کاربردها استفاده کنید. پس بهتر است برای اولین قدم در پیدا کردن یک موتور برق مناسب به نوع کاربری دستگاه توجه کنید.

هر موتور برق می تواند برای تامین مصارف خانگی طراحی شده باشد. برخی از مدل ها با قابلیت تامین برق اضطراری نهادهای بزرگ و حساس طراحی شده ‌اند و برخی دیگر برای حضور در سطح کارگاه و انجام فعالیت ‌های دشوار طراحی شده ‌اند. موتور برق مناسب در گام اول باید نیازهای ما را تأمین نماید. انواع موتور برق ایمر که در ظرفیت های گوناگون طراحی شده ‌اند، از این نظر یکی از بهترین های بازار هستند.

زیرا هم مدل های کم توان برای مصارف خانگی دارند و هم در طراحی و تولید موتور برق های بزرگ با مصارف کارگاهی و برق اضطراری توانمند هستند. وقتی رویکرد شما کاربری باشد، قطعاً راحت ‌تر می ‌توانید از جمع انواع موتور برق بنزین ایمر یک مدل مناسب را تهیه کنید.

با انواع موتور برق آشنا باشیم

در بحث پیدا کردن یک موتور برق مناسب باید انواع موتور برق را بشناسید. وقتی درک درستی از ماهیت طراحی انواع موتور برق داشته باشید، قطعا بهتر و موثرتر می توانید مدل با ظرفیت کافی را تهیه کنید. انواع موتور برق ایمر با قابلیت طراحی گوناگونی عرضه شده است. این انواع به قرار زیر هستند.

موتور برق های خانگی:

قطعاً کوچکترین و ساده ترین مدل ها از انواع موتور برق آنهایی است که مصارف خانگی دارند. این موتور برق ها با ظرفیت کمتر از 3 کیلووات طراحی می ‌شوند و غالباً برای کاهش هزینه ها بدون سیستم استارت الکتریکی و یا چرخ های متحرک هستند. با یک موتور برق کم توان خانگی که انواع محدودیت ‌ها در طراحی دارد، قطعاً نمی توانید برای راه اندازی برق اضطراری نهادهای حساس استفاده کنید. مدل ‌های کم توان مانند موتور برق ۱کیلووات ایمر که از این نمونه ها محسوب می‌ شوند.

با انواع موتور برق آشنا باشیم

موتور برق های صنعتی:

این موتور برق ها با قابلیت تامین توانی فراتر از ۶ کیلووات طراحی می ‌شوند و می ‌توانند طیف کاملی از انواع تجهیزات کارگاهی، صنعتی و فضاهای بیمارستانی، مراکز امنیتی، بانک ‌ها و سرورهای رایانه‌ ای و… را راه اندازی کنند. این مدل ها کاملاً بزرگ جثه با وزن زیادی هستند. قیمت آنها بالا است؛ اما با کیفیت و کارایی سطح بالایی ساخته می شوند.

انواع موتور برق های LT8000EB و LT9000EB در جمع موتور برق ایمر از این نمونه ‌ها محسوب می ‌شوند. در این بین مدل هایی که از امکان راه اندازی برقی برخوردار هستند، می توانند به عنوان یک موتور برق اضطراری برای مصارف خاص مانند مراکز بیمارستانی و یا سرورهای نهادهای امنیتی مورد استفاده قرار بگیرند.

موتور برق های کمپین:

مدل های بسیار کوچک با قابلیت تامین برق کم توانی هستند که در ابعاد بسیار کوچک با قابلیت حمل و نقل ساده طراحی شده اند. دسته موتور برق های مسافرتی، محصول برندهای مختلف در این گروه قرار می گیرند. البته به طور رسمی در جمع محصولات موتور برق ایمر شاهد مدل های مسافرتی نیستیم. کوچکترین مدل طراحی شده از انواع موتور برق ایمر سایزی در ابعاد 0.5 متری دارد که برای فعالیت ‌های سیار بهترین است. اما چندان قابلیت مسافرتی شدن را ندارد.

موتور برق های نصب ثابت:

در نقطه مقابل مدل های مسافرتی، مدل های نصب ثابت قرار دارند. موتور برق هایی بزرگ جثه، سنگین وزن، با توان تولید قدرتی بسیار زیاد که تماماً با هدف تامین نیازهای صنعتی و کارگاهی طراحی شده اند. این مدل ها آنچنان بزرگ و سنگین هستند که دیگر نمی توانید آنها را به سادگی جابجا کنید. البته در این عرصه نیز همچنان از نمونه ‌های موتور برق ایمر حضور ندارد. بزرگترین و قدرتمندترین موتور برق ایمر از مدل های صنعتی با قابلیت حمل و نقل شدن است.

نوع سوخت و تاثیر آن در انتخاب موتور برق مناسب

هر دستگاه موتور برق تنها با هدف تولید انرژی الکتریسیته طراحی شده است. هر دستگاه موتور برق برای تولید این انرژی از انواع موتورهای احتراق داخلی استفاده می‌ کند. در این بین نوع سوخت به کار رفته در طراحی موتورهای احتراق داخلی این مولدهای جریان برق دارای اهمیت بالایی است. بر این اساس انواع موتور برق را در دسته بندی های متنوعی قرار می دهند.

*        موتور برق بنزینی

*        موتور برق دیزلی

*        موتور برق گاز سوز

*        موتور برق دوگانه سوز

در حال حاضر انواع موتور برق بنزینی به مراتب از دیگر نمونه ها زمینه های کاربردی گسترده تری دارند. طراحی ساده، مصرف سوخت اندک، تامین سوخت راحت و تولید قدرت با راندمان مناسب از جمله دلایل در محبوبیت موتور برق های بنزینی است. در این بین انواع موتور برق ایمر همگی با الگوی مصرف سوخت بنزینی طراحی شده اند. لذا می توانیم انواع موتور برق بنزینی ایمر را در لیست نمونه های خوش ساخت و کاملاً محبوب بازار قرار بدهیم. این بهره مندی از سوخت بنزینی در جریان فروش موتور برق ایمر تاثیر چشمگیری دارد.

نوع سوخت و تاثیر آن در انتخاب موتور برق مناسب

در نحوه استارت موتور برق دقت کنید

چگونگی راه اندازی موتور برق از دیگر نکات کلیدی برای یک انتخاب مناسب است. این نکته به ماهیت کاربردی موتور برق نیز مربوط می شود. اینکه یک موتور برق چگونه و تحت چه ساز و کاری راه اندازی می شود، قطعاً در الگوهای استفاده درست از آنها نیز موثر خواهد شد. انواع روش ها در راه اندازی انواع موتور برق به قرار زیر هستند.

1-    موتور برق ها با راه اندازی هندلی/دستی:

ساده ترین ایده در طراحی انواع موتور برق، راه اندازی دستی آنها است. در این حالت نیاز به یک اپراتور داریم که هر بار برای فعال کردن موتور برق باید سیم هندلی دستی را بکشد و برخی از تنظیمات راه اندازی دستی آن را انجام بدهد. غالبا موتور برق های کوچک با ظرفیت کم که وزن سبکی دارند، در نمونه ‌های استارت هندلی طراحی می شوند.

هدف سیستم راه انداز برقی و جایگزین شدن آن با یک راه انداز هندلی باعث کاهش قیمت موتور برق خواهد شد. در میان انواع موتور برق ایمر تنها مدل های کم توان یک و سه کیلوواتی با قابلیت استارت دستی طراحی شده اند.

2-    موتور برق با روش راه اندازی استارتی:

این نوع موتور برق ها از راه اندازهای برقی برخوردار هستند. برای راه اندازی این مدل ها از یک کلید استارت و یا سوئیچ ساده استفاده شده است. کافی است تنظیمات راه اندازی دستگاه موتور برق را به درستی تنظیم کرده باشید تا با فشردن کلید استارت، موتور برق را راه اندازی کنید. هر چند برای راه اندازی این مدل همچنان به حضور اپراتورها برای فعال کردن و تنظیم شرایط راه اندازی نیاز دارید.

تقریباً تمامی مدل های توان بالاتر از 3 کیلووات از جمع انواع موتور برقی ایمر با قابلیت راه اندازی برقی هستند. این نکته از جمله مزایای قابل توجه در طراحی انواع موتور برق ایمر است. زیرا انواع موتور برق ها با راه اندازی استارتی غالباً گران قیمت هستند. اما قیمت موتور برق ایمر با راه اندازهای استارتی شرایط کاملاً به صرفه ای دارد. میزان فروش موتور برق ایمر با راه اندازهای استارتی تقریباً متداول است و خیلی از مصرف‌ کنندگان علاقه به تهیه چنین موتور برق هایی دارند.

3-    موتور برق ها با روش راه اندازی اتوماتیک:

بالاترین سطح طراحی از انواع موتور برق را شامل می ‌شود که از قابلیت سوئیچ خودکار در جابجایی مصرف برق برخوردار هستند. اگر چه در این مدل ها همچنان از راه اندازهای الکتریکی استفاده می شود؛ اما زمینه طراحی آنها بسیار متفاوت از نمونه های راه انداز استارتی است. زیرا قابلیت سوئیچ خودکار برق را دارند. این موتور برق ها با هدف تامین برق اضطراری با سرعت عملکرد بالا طراحی شده اند.

آنها قادر هستند تا در صورت قطع برق شبکه سراسری، وارد عمل شوند. در این موتور برق ها از سیستم سوئیچ اتوماتیک استفاده شده است تا در صورت قطع برق به سرعت موتور برق راه اندازی شده و نیروی برق اضطراری را تامین نماید. انواع مدل های قدرتمند 7.5 و 6 کیلوواتی از انواع موتور برق ایمر در دسته مدل ها با قابلیت راه اندازی اتوماتیک قرار می ‌گیرند.

در نحوه استارت موتور برق دقت کنید

بررسی قطعات فنی موتور برق ایمر

تمامی موتور برق ها از یک قاعده یکسان در طراحی استفاده می ‌کنند. همه آنها در انسداد آلترناتورها در کنار موتورهای احتراق داخلی طراحی می ‌شوند. در این بین لازم است تا سطح کیفی ساخت انواع موتور برق ایمر را با تفکیک اجزای فنی تشکیل دهنده آن بررسی کنیم.

◄   موتور، قلب تپنده دستگاه:

به یقین موتور اصلی ترین و کلیدی ترین بخش فنی طراحی شده برای هر موتور برقی است. قدرت کافی برای گردش ژنراتور کوچک دستگاه از طریق عملکرد همین موتورها تامین می شود. قطعا کیفیت ساخت مناسب، عملکرد روان و راندمان مطلوب موتور در کارایی هر چه بهتر موتور برق تاثیرگذار است. انواع موتور برق ایمر در بحث تامین موتورهای احتراق داخلی سنگ تمام گذاشته اند.

تمامی مدل ها از موتورهای چهار زمانه بنزینی استفاده می‌ کنند. همین طراحی چهار زمانه باعث عملکردی ساده، روان و کم صدا برای موتور برق ایمر شده است. در عین حال موتورهای چهار زمانه به مصرف سوخت کم شهرت دارند که در این مورد نیز با انواع مدل ها که مصرف سوخت اندکی دارند، مواجه هستیم. در یک دسته بندی کلی انواع موتور برق ایمر در بحث قدرت موتوری نمره قابل قبول بازار را تامین می‌ کند.

◄   پانل یا تنظیم کننده ولتاژ:

ولتاژ تولید شده در خروجی آلترناتور هر موتور برق، یک برق خام با سطوح ولتاژی غیرکاربردی است. لذا نیاز به تجهیزات تنظیم کننده ولتاژ برای رسیدن به سطوح استاندارد داریم. برای این منظور از پانل تنظیم کننده ولتاژ AC  و DC در هر موتور برق استفاده شده است. پنل تنظیم کننده ولتاژ موتور برق ایمر قابلیت تنظیم با سرعت متوسطی دارد و در نهایت می تواند ولتاژی با اندک اعوجاج را تولید نماید. انواع موتور برق ایمر در بحث تنظیم ولتاژ موفق هستند و می ‌توان تکنولوژی به کار رفته در آنها را با نمونه های مدرن حاضر در بازار مقایسه کرد.

◄   دینام یا آلترناتور:

دینام یا آلترناتور بخش تولید کننده قدرت الکتریسیته است. این بخش یک سیم ‌پیچ متحرک است که تحت تاثیر قدرت موتور بنزینی و یا دیزلی دستگاه به حرکت درآمده، در سمت خروجی خود توانایی تولید جریان الکتریسیته را دارد. هر چه در طراحی آلترناتور از مس بیشتری استفاده شده باشد، قابلیت تولید برق بالاتر است و کل دستگاه در حجم کمتری طراحی می شود. در طراحی بخش آلترناتور انواع موتور برق ایمر نیز از سیم پیچ های تمام مس استفاده شده است. قطعا این ویژگی از ایده آل ها در طراحی موتور برق بنزینی می باشد.

◄   پنل یا تابلو کنترل:

این بخش برای کنترل و تنظیم فعالیت موتور برق ها طراحی شده است. در این بخش از کلیدهای استارت، گیج های نمایش سطح ولتاژ و… حضور دارد. برخی از موتور برق ها دارای امکانات ویژه هستند. غالباً دسترسی به این امکانات نیز از طریق تنظیمات در همین پنل های کنترلی تامین می ‌شود. پنل کنترل انواع موتور برق ایمر طراحی تقریباً ساده ‌ای دارد. در این پنل ها از گیج عقربه ای مکانیکی برای نمایش ولتاژ استفاده شده است و کلیدهای کنترل هم با طراحی ساده است.

بررسی قطعات فنی موتور برق ایمر

◄   سیستم های روغنکاری و سرد سازی موتور برق:

موتور برق یک ماشین تمام عیار مکانیکی است. لذا باید از سیستم های روغنکاری جهت روانکاری موتور تا سیستم های خنک کاری جهت سرد سازی محیط تولید برق بهره مند باشد. در طراحی انواع موتور برق ایمر از موتورهای چهار زمانه بنزینی استفاده شده است. پس هر موتور برق ایمر از یک مخزن روغن برای روانکاری خودکار بخش های متحرک موتور استفاده می ‌کند. لذا وقتی از انواع موتور برق ایمر استفاده می کنید، باید دقت کنید که همواره از روغن موتور با کیفیت در حجم مناسب استفاده کرده باشید.

نگاهی به قابلیت ‌های توان دهی انواع موتور برق ایمر

با تمام این تفاصیل از طرح نکته های کلیدی در انتخاب یک موتور برق مناسب، در نهایت اصلی‌ ترین هدف شما تامین سطح توانایی خاصی است. فرقی نمی کند که موتور برق از نوع بنزینی و یا دیزلی باشد، در طراحی آن از سیم پیچ های مسی و یا آلومینیومی گنجانده شده باشد و یا اینکه از چه نوع سیستم راه اندازی استفاده می کند.

در نهایت یک موتور برق ایده ‌آل ماشینی است که می ‌تواند توان مورد نیاز ما برای راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات هدف را تامین نماید. با این رویکرد به بررسی فنی از ظرفیت توان دهی انواع موتور برق ایمر اشاره می کنیم.

  • موتور برق های پایین رده: هر نوع موتور برقی با هر سطح از تکنولوژی که با ظرفیت ۲ و یا کمتر توان دهی طراحی شده باشد، در دسته موتور برق های پایین رده قرار می گیرد. موتور برقی ایمر مدل LT2000B با ظرفیت تولید 1 کیلووات برق از این نمونه است. با موتور برق ۱کیلووات ایمر تنها می توانید یک یا دو دستگاه تجهیز خانگی و یا یک الی دو لامپ ساده خانگی را روشن کنید.
  • موتور برق های میان رده: این موتور برق ها با قابلیت توان دهی در مرز ۲ الی 3.5 کیلووات طراحی شده اند. انواع موتور برق های محبوب با ظرفیت ۳ کیلووات در این دسته قرار می ‌گیرند. از این حیث برند ایمر دست پری دارد. زیرا چندین مدل متنوع برای طراحی موتور برق ها با ظرفیت ۳ کیلووات را عرضه کرده است.
  • موتور برق های بالا رده: موتور برق ها با رویکرد صنعتی هستند که ظرفیت آنها تا 7.5 کیلووات تعریف شده است. این مدل ها اگر چه همچنان با الگوی طراحی تکفاز هستند و در نهایت قابلیت راه اندازی یک یا دو دستگاه صنعتی را دارند؛ اما در نهایت می ‌توانند خط برق 7.5 کیلوواتی بسیار مطمئنی را تولید کنند. انواع موتور برق ایمر، مدل های LT9000EB و LT8000EB از این نمونه ها هستند.

انواع مدل های موتور برق ایمر در دسته بندی کاملی از توان دهی برای پوشش نیازهای خانگی تا مصارف صنعتی طراحی شده اند. اگر نیاز به حضور یک موتور برق دارید، قطعا با یک پایش ساده از سطح نیاز خود در محیط کاربردی از خانه تا کارگاه می توانید یک تیپ کاربردی و مناسب را از جمع مدل های موتور برق ایمر انتخاب کنید.

در این بین قطعا باید متوجه لیست قیمت موتور برق ایمر هم باشید. اگر چه این ژنراتورهای کوچک دستگاه های توانمند و در عین حال ارزان قیمتی هستند؛ اما در این باره باید کاملا به لیست قیمت موتور برق ایمر هم توجه داشته باشید. زیرا از توان کم تا مدل های قدرتمند با جریان کاملا متفاوتی از قیمت مواجه خواهید شد. با این همه موتور برق ایمر ماشین مطمئن و توانمندی است که به خوبی می تواند دست شما را در راه اندازی انواع مصرف کنندگان خانگی تا دستگاه های سنگین کارگاهی باز بگذارد.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *