پروانه کفکش

پروانه کفکش آلومینیومی که از گروه پروانه‌های بسته است، دارای یک دیوار پشتی و یک دیوار جلویی است که در اطراف لبه‌ها قرار دارند تا به این وسیله قدرت پمپ را افزایش دهند. این پروانه‌ها به طور عمده در پمپ‌های بزرگتر و در مواردی که مایع تمیز است مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مواردی که مواد جامد معلق و ذرات ریز در سیال موجود می‌باشد، به کار نمی‌روند. چرا که با مواد جامد خوب عمل نمی‌کنند و در صورت مسدود شدن، دچار مشکل شده و در کار پمپ اختلال ایجاد می‌کنند، از طرف دیگر تمیز کردن این نوع پروانه‌ها در مواجهه با ذرات ریز جامد معلق در سیال بسیار مشکل و زمان بر است .

پروانه کفکش آلومینیومی در برابر سایش مقاوم است و همچنین در برابر آب‌های اسیدی نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. از مزیت‌های مهم این پروانه می‌توان به، کاهش مصرف انرژی، آبدهی بالا، کاهش وزن پمپ در هنگام حمل و نقل و جابجایی و همین طور کاهش قیمت آن نسبت به پروانه‌های مشابه برنزی اشاره کرد. با توجه به اینکه وجود سرب در پروانه‌ی پمپ آب به دلیل ارتباط آن با آب آشامیدنی، سلامتی را به خطر می‌اندازد، بهتر است از نوع آلومینمی استفاده شود که هم مقرون به صرفه است و هم سلامتی انسان را به خطر نمی‌اندازد.

پروانه‌ی پمپ، قلب پمپ و مهمترین بخش پمپ آب است که تاثیر زیادی برعملکرد پمپ دارد. پروانه‌ی ‌پمپ در اندازه و شکل‌های مختلف ساخته می‌شود و این اندازه و اشکال مختلف به همراه سرعت چرخش آن، ظرفیت پمپ را در تمام شرایط تعیین می‌کند. باید توجه داشت که این پروانه‌ها در صنایعی که از پمپ‌های شناور استفاده می‌کنند، کاربرد دارند و از طرفی مورد تایید شرکت آب و فاضلاب نیز هستند.

انتخاب پروانه‌ی مناسب برای پمپ بسیار مهم است. این نوع پروانه با جنس آلومینیوم و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد و دارای بالانس کامل از نوع استاتیک و داینامیک می‌باشد و از طرف دیگر هم از نظر عملکرد خوب عمل می‌کند و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. قطر دهانه آن یک اینچ می‌باشد.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *