کلید کمپرسور شیشه‌ای تک فاز

کلید کمپرسور شیشه‌ای تک فاز یا پرشر سوئیچ، یکی از اجزای مهم و اساسی نصب شده بر روی کمپرسور باد به حساب می‌آید و یک سوئیچ مکانیکی است که وظیفه‌ی قطع و وصل کردن برق پمپ باد را برعهده دارد و کار آن فرمان استارت و قطع کردن پمپ باد می‌باشد. این قطعه قابلیت تنظیم شدن در فشار باد معین را دارد، به صورتی که در فشار معین برق، کمپرسور را قطع و بعد از کم شدن فشار باد، کمپرسور دوباره برق را به موتور پمپ باد وصل می‌کند تا کمپرسور مجددا شروع به کار کردن نماید. این کلید به  کلید قطع و وصل کمپرسورباد نیز معروف است.

این پرشر سوئیچ یا سوئیچ مکانیکی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و می‌توان آن را بر روی انواع کمپرسورهای باد، سیلندری، تسمه‌ای، اویل فری و یخچالی نصب نمود. این کلید کمپرسور شیشه‌ای تک فاز قابلیت تحمل فشار باد تا ۱۱ بار را به صورت استاندارد دارد و همچنین امکان نصب بر روی مخزن ۱۰ لیتر تا ۱۰۰۰ لیتر را نیز دارا می‌باشد. این کلید قطع کن به صورت تک فاز می‌باشد.

با توجه به مصارف گسترده‌ای که پرشر سوئیچ در صنعت دارد، انتخاب پرشر سوئیچ مناسب یکی از چالش‌های مهم می‌باشد. انتخاب صحیح پرشر سوئیچ در پروژه‌ها، متناسب با نیاز پروژه می‌باشد. بنابراین در انتخاب یک سوئیچ فشار مناسب باید از متخصصان راهنمایی و کمک گرفت. سیالات رایجی که به وسیله‌ی پرشر سوئیچ، کنترل می‌شود شامل، روغن هیدرولیکی، هوا، آب تازه، آب دریا، بخار، سیالات خورنده، سیالات ویسکوز و یا گرانرو می‌باشد.

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *