کلید اتومات پمپ آب SQUARE D

کلید اتومات پمپ آب SQUARE D اصل مدل FSG-2

کلید اتومات پمپ آب SQUARE D اصل مدل FSG-2 جهت قطع و وصل اتوماتیک پمپ آب در فشار تنظیم شده می باشد. این محصول ساخت مکزیک بوده و با کیفیت عالی به متقاضیان عزیز عرضه می گردد. جهت نصب و یا تنظیم کلید اتومات های مکانیکی می توانید صفحه ی نحوه تنظیم کلید اتومات پمپ را مطالعه نمایید.

تفاوت این محصول با سایر محصولات طرح: کلید اتومات مدل FSG-2 اصل ساخت کمپانی اشنایدر الکتریک اصل بوده و از این جهت به مراتب از طول عمر و کیفیت بالاتری برخوردار است.


مشخصه های مهم کلید Sqaure-D اصل :

جنس پلاتین مس : رله ها هنگام روشن و خاموش کردن پمپ آب جرقه می زنند. این جرقه دمای بسیار بالایی دارد که ناشی از قوس الکتریکی آن است. این دمای بالا به مرور سبب ذوب شدن فلز شده و در نهایت باعث چسبیدن رله ها می شود. جنس مس به دلیل تحمل دمای بالا برای این رله ها توصیه می شود که متاسفانه برای مدل های بی کیفیت این مورد رعایت نمی شود.

جنس پلاستیک دیافراگم : پلاستیک با کیفیت در دیافراگم بسیار مهم است و از نشانه های آن بدون بو بودن آن است. دقت کنید پارگی دیافراگم علاوه بر از دست دادن کارایی کلید باعث نشتی کلید شده و از آنجایی که کلید اکثرا بالای پمپ آب نصب می شود، ممکن است در اثر ریزش آب روی پمپ ، دچار سوختگی شود.


یکی از پر مصرف ترین اقلام پمپ آب ، کلید اتومات پمپ می باشد. در ساختمان های با ارتفاع بالا و همچنین تعداد واحد های مسکونی زیاد غالبا” به جای استفاده از ست کنترل از پرشر سوئیچ ، یا کلید اتومات مکانیکی استفاده می شود. کلید اتومات پمپ square D بلافاصله پس از پمپ آب خانگی ، روی پنج راهی نصب شده و پس از آن نیز منبع آب تحت فشار نصب می گردد. از آنجایی که اساس عملکرد اتومات پمپ آب بر مبنای فشار است ، استفاده از ان به همراه منبع دیافراگمی یا همان منبع آب تحت فشار توصیه می گردد. این منبع سبب می شود فشار درون خط لوله پس از پمپ آب جهت استفاده مصارف کم همچنان حفظ شده و از خاموش و روشن شدن های پی در پی پمپ جهت مصارف اندک جلوگیری می کند.

این محصول با کیفیت عالی و  قیمت مناسب عرضه گردیده همچنین جهت سفارش عمده این محصول حتما” با شرکت جهت کسب نمایندگی و تخفیف ویژه همکار تماس حاصل فرمایید.

انواع کلید اتومات مکانیکی در انواع برند ها در بزگترین فروشگاه اینترنتی صنعتی با پایین ترین قیمت عرضه می گردد. در صورت تمایل به خرید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی رایگان با ما در تماس باشید. هم چنین می توانید سفارشات خود را به صورت خرید اینترنتی ثبت نمایید

تــلفن فروشگاه :02133530414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *